מינויים

מנהלת חדשה למערך האונקולוגי של המרכז הרפואי לגליל

ד"ר נועה פופוביץ'-הדרי החלה את תפקידה כמנהלת המערך האונקולוגי של המרכז הרפואי לגליל בנהריה, לאחר שנבחרה במכרז

ד"ר נועה פופוביץ'-הדרי, מנהלת המערך האונקולוגי של המרכז הרפואי לגליל, נהריה. צילום: רוני אלברט

ד"ר נועה פופוביץ'-הדרי החלה את תפקידה כמנהלת המערך האונקולוגי של המרכז הרפואי לגליל, לאחר שנבחרה במכרז.

ד"ר הדרי, בת 41, המתגוררת במושב בצת, נשואה + 3, סיימה את לימודי הרפואה בבודפשט, הונגריה, בשנת 2010. את הסטאז' וההתמחות באונקולוגיה רפואית עשתה במערך האונקולוגי של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי (במרכז הרפואי כרמל, במרכז הרפואי לין ובמרכז המקצועי זבולון).

עם סיום התמחותה בשנת 2019 שימשה רופאה בכירה במערך האונקולוגי של "כללית" במחוז חיפה וגליל מערבי. כמו כן, ד"ר הדרי ליוותה, הרצתה ולימדה סטודנטים לרפואה בשלבים שונים של הכשרתם במסגרת הפקולטה לרפואה בטכניון.

בשנת 2020 יצאה להשתלמות עמיתים בטורונטו, קנדה, בנושא סרטן השד וסרטן בהריון, במרכזים הרפואיים Mount Sinai ו-Princess Margaret Hospital, המסונפים לאוניברסיטת טורונטו. במהלך ההשתלמות התקבלה ד"ר הדרי לתכנית GOLD היוקרתית (וסיימה אותה), תכנית לפיתוח מנהיגות אונקולוגית עולמית.

ד"ר הדרי מסרה עם מינויה: "כמנהלת המערך האונקולוגי, המהווה חלק ממרכז רפואי פריפרי גדול וחשוב, אני שואפת לפתח ולהשביח, בשיתוף ההנהלה, את מתן ונגישות הרפואה האונקולוגית בצפון, כרפואה מתקדמת ומותאמת אישית, תוך תמיכה, ליווי והתאמה אישית לכל חולה ומחלתו הספציפית. כמו כן, אני דוגלת בשיתוף פעולה קליני ומחקרי עם כלל המחלקות וצוותים רב מערכתיים מהסקטורים השונים במרכז הרפואי ובכל הארץ, כאשר המטופל ובני משפחתו נמצאים במרכז".

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, בירך את ד"ר הדרי ואיחל לה הצלחה בתפקידה. כמו כן הודה לד"ר אנטון אוריבייב, ששימש מנהל בפועל של המערך האונקולוגי בשנה האחרונה.

המערך האונקולוגי של המרכז הרפואי לגליל כולל מחלקת אישפוז אונקולוגי ואת המכון האונקולוגי האמבולטורי ע"ש מרים בורקיס.

נושאים קשורים:  ד"ר נועה פופוביץ'-הדרי,  מינויים,  חדשות,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה,  אונקולוגיה
תגובות
אנונימי/ת
05.06.2023, 21:36

מה קרה שלא רופא ערבי?
חזון אחרית הימים